Olur ama şu var; arada yapılan sürprizleri severim. Bu onun beni önemsemediği mutlu etmek istediği anlamına geliyor. Benim gözümde hiyenin büyüğü küçüğü yok pahalı çiçek buketleri de istemem parkta topladığı çiçekten de olur. Önemli olan değerli hissedilmek, önemsenmek..
İçinden gelerek yapılan tüm hediyeeler mübahtır, bunun için trip atan kişiler de var evet hediyeleşmek güzel amaa bunu da belli etmeyin. eğer sizi seviyorsa zaten eli boş olmaz ufak küçük ne gelirse mutluluğundan da dhaa fazla size karşılık verir 🌸♥️
Biliyorsun, hediye almak tamamen bir sevgi anlatış biçimi. Ama herkesin sevgisini ifade etme tarzı farklıdır. Belki sevgilin özel günlerde aldığı hediyelere ekstra anlam yüklüyordur ve bunların kıymetli olmasını istiyordur. Sürekli hediye almıyor olması, seni düşünmediği anlamına gelmez. Ayrıca, sevgi her zaman hediyelerle ölçülmüyor. Sıcak bir gülümseme, bir sarılma, güzel bir konuşma bazen en pahalı hediyeden daha değerli olabilir. 🩷✨
Tabii, eğer bu seni mutlu etmiyorsa, beklentilerini nazikçe onunla paylaşabilirsin. Belki bu konuda orta yolu bulabilirsiniz! 🎁