Eşiniz ya da sevgiliniz doğum gününüzde hediye almazsa sorun çıkarır mısınız? Hediye sizin için önemli midir? Yoksa "doğum günün kutlu olsun" demesi benim için yeterlidir diyenlerden misiniz?
Doğum gününüzde eşiniz veya sevgiliniz hediye almazsa sorun çıkarır mısınız?
Benim için öncelik hatırlaması benim doğum günüm 12 aralıktı sevgilim o gün gececiydi işte nobetteydi bekledim saat 00. Dan sonra kutlar diye 1 e kadar mesajlastik kutlamadi sabah telefon etti bir heyecan ile açtım işte ki olan biteni anlattı akşam aradı napıyosun defi doğum günümü kutluyorum dedim evet biliyorum alarmı kurdum ki uyanıp kutlayayim dedi kırıldım dedim ama umarsızdı
Sorun hediye değil ki. Düşünüp düşünmemesi. Hediye illa maddi olacak diyede bir kural yok. Benim için hazırladığı emek verdiği küçük birşey bile beni düşündüğü, sevdiği anlamına gelir. Olay çıkarırım çünkü özel günler kadınların sevildiğini hissetmek istedikleri gündür. Ee bir zahmet benim için birşey hazırlasın 😌
Bu hediye olayını abartmayı saçma buluyorum, önemli olan hatırlaması, önemsemesi. Bir tatlı içten öpücük en pahalı hediyelerden daha önemli. Hiç sorun çıkarmam. Arada stresli bir zamanına gelir unutabilir bile, biraz bozulurum ama beni sevmediği anlamına gelmez.
Çıkarmam. Almayabilir. Onun hayatımda ki varlığı zaten bana hediye ♥️🙏🏼 Ama neden almadığına bağlı 🤔🤔 maddi sorun sebebiyle almamış olabilir odun diye almamış olabilir unuttuğu için almamış olabilir bunların hiç birine kızmam çünkü öyle özel günleri bende önemsemem
O günün sadece benim için değil kendisi için de özel olduğunu hissettirecek üç beş bişey söylesin yeter satın aldiği şeyden çok daha güzel bir jest olur
bir macbook alsa fena olmazdı yani 😛😀 şaka bir yana (tamam azıcık gerçek 😒) hediye almasa kızmam ama unutur hatırlamaz ve kutlamazsa çok kırılırım ve asla o unuttuğunu unutmam
yani beni mutlu ettiyse hediyeyi aramam butun gun yuzume bakmayip aksam en pahali hediyeyide getirse bir ise yaramaz sonucta ama gun boyu beni mutlu etmek icin ilgilense en guzel hediyedir zaten
Maddi olarak bir şey almasın ama sokaktan bir dal çiçek getirsin en azindan, şiir yazsın ne bileyim şarkı söylesin, doğum günüm olduğunu hatırlasin kâfi :D
En İyi Cevaplar