Doğum gününüzde eşiniz veya sevgiliniz hediye almazsa sorun çıkarır mısınız?

Eşiniz ya da sevgiliniz doğum gününüzde hediye almazsa sorun çıkarır mısınız? Hediye sizin için önemli midir? Yoksa "doğum günün kutlu olsun" demesi benim için yeterlidir diyenlerden misiniz?
Doğum gününüzde eşiniz veya sevgiliniz hediye almazsa sorun çıkarır mısınız?
Doğum gününüzde eşiniz veya sevgiliniz hediye almazsa sorun çıkarır mısınız?
Cevapla