dogum gunleri benim icjn ozel olmadığı icin almass da olur hic kizmam ama baskalari için önemli bi konu sevgilisinin ozel gününde özel bisiler yapmak gerekio
0
6 Yorumla
Soran
1 yıl
Tartışmalıdır diyelim o zaman yapmasa affedilir mi? Doğum günü ya insan değerli hissetmek ister
neden hediye almadigina bagli tartisilir maddi gücü yetmediysr affedilir tabiki onun dışında unutma gibi bahaneler çokta kabul edilir gibi degil telafi etmeli kessinlikle
benimde 7 aylık bir ilişkim var o ilk hoslandi benden bende sonradan sevdim söyle diyim ilk tanıştığımda sonra askere gitti sevgiler gününüze 1 hafta kala ben hediyesini vermiştim o almamış yani askerde olunca sonra bir ay askerlik yaptı 20 gün sonra doğum günümdü tartismaliydik kötü tartışma sonra buluştuk doğum günümden iki gün önce hediye almadi sürpriz yapmamış şey desi önce maddiyati Allah var kötüydü o sıra ama hediye sipariş vermiştim ama sonra iptal ettim tartudinca diye ben o ara yapamıyoruz h gibi bir şey demiştim. Doğum günüm oldu mesaj attı. Sonra bana seu demişti işte ramazan ayında bir şey yapamadım sonra yaparım vs acik havada olmadi. Biz sonra baya tartıştık ben kaygılı biriyim işte onu biraz üzdüm sorunlar yüzünden ama ben seni seviyorum hallederiz dedi burada bende suçluyum ama kadınlar günü anneler günü geçti hiç bir sürpriz yok. Hiç çiçek de almadi. sevdiğimi biliyor. Şu yüzden mi yapmadı acaba ben hani henüz evlilik için hazır değilim ona da nasip diyordum idin gücün olmazsa zor demiştim. Sonra bana bir bileklik kolye almış iki hafta sonra da kitap. Yani geçen tartıştık ben bunları biraz yüzüne vurdum keşke olay sırasında deseydim. Doğru haklısın yapmamışım dedi. Bilmiyorum neden yapmadım ama sabret daha iyi isim var güzel şeyler olacak dedi. Ben Bi kadın ne sever dedim Bilmiyorum dedi. Düşündü biraz çiçekler dedi. Ya biliyor da neden almadi yani ben kafaya biraz taktim ne yapmalıyım sozce:(
Özet şu sevgilimle tartisiyorduk ben yapamıyorum diyordum ama seviyorum o zamanlar tartışmalar vardi sevgilim digun günümde hediye almadi tartıştık diye hevesimi kırıyorsun dedi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
dogum gunleri benim icjn ozel olmadığı icin almass da olur hic kizmam ama baskalari için önemli bi konu sevgilisinin ozel gününde özel bisiler yapmak gerekio
Tartışmalıdır diyelim o zaman yapmasa affedilir mi? Doğum günü ya insan değerli hissetmek ister
neden hediye almadigina bagli tartisilir maddi gücü yetmediysr affedilir tabiki onun dışında unutma gibi bahaneler çokta kabul edilir gibi degil telafi etmeli kessinlikle
Hayor ondan önce iliskide çalkantılı bir durum varsa kiz ayrılmak istiyor oglanda almasa ne düşünürsün
Kiz kaygılı oğlan suçsuz burada oğlan içimde yapacaklarimi bile yapasım gelmiyor zaten gideceksin demis
O zaman hemen yol veriosun seven erkekler bi kiz icin her seyi yaparlar isteseydi sevseydi hediye alırdı ne olursa olsun
Ama kiz ayrılmak istiyorum diyor oğlana öncesinde severken
Ayrılırım diyenler sorunludur net
Bunlarla ciddi düşünülmez
Neden sevgilisine hediye alıp düşünmesi gerek miiyor mu kiz bunu önceden demiş önemsiyorum diue
Olay ne kanki anlamadım
Ne öncesi
benimde 7 aylık bir ilişkim var o ilk hoslandi benden bende sonradan sevdim söyle diyim ilk tanıştığımda sonra askere gitti sevgiler gününüze 1 hafta kala ben hediyesini vermiştim o almamış yani askerde olunca sonra bir ay askerlik yaptı 20 gün sonra doğum günümdü tartismaliydik kötü tartışma sonra buluştuk doğum günümden iki gün önce hediye almadi sürpriz yapmamış şey desi önce maddiyati Allah var kötüydü o sıra ama hediye sipariş vermiştim ama sonra iptal ettim tartudinca diye ben o ara yapamıyoruz h gibi bir şey demiştim. Doğum günüm oldu mesaj attı. Sonra bana seu demişti işte ramazan ayında bir şey yapamadım sonra yaparım vs acik havada olmadi. Biz sonra baya tartıştık ben kaygılı biriyim işte onu biraz üzdüm sorunlar yüzünden ama ben seni seviyorum hallederiz dedi burada bende suçluyum ama kadınlar günü anneler günü geçti hiç bir sürpriz yok. Hiç çiçek de almadi. sevdiğimi biliyor. Şu yüzden mi yapmadı acaba ben hani henüz evlilik için hazır değilim ona da nasip diyordum idin gücün olmazsa zor demiştim. Sonra bana bir bileklik kolye almış iki hafta sonra da kitap. Yani geçen tartıştık ben bunları biraz yüzüne vurdum keşke olay sırasında deseydim. Doğru haklısın yapmamışım dedi. Bilmiyorum neden yapmadım ama sabret daha iyi isim var güzel şeyler olacak dedi. Ben Bi kadın ne sever dedim Bilmiyorum dedi. Düşündü biraz çiçekler dedi. Ya biliyor da neden almadi yani ben kafaya biraz taktim ne yapmalıyım sozce:(
Özet yok mu, uzun olmuş yazı
Özet şu sevgilimle tartisiyorduk ben yapamıyorum diyordum ama seviyorum o zamanlar tartışmalar vardi sevgilim digun günümde hediye almadi tartıştık diye hevesimi kırıyorsun dedi
Zor ya ilişkiler, habire ilgi manyakligi sadece
Ne diyim doğum gününde hediye alan biriyle çıkman daha doğru
Hayır hatta kutlamasa bile darılmam hiç
Gerçekten mi değersiz hissetmez misin?
Hayır
Belki parası yoktur ya da hediye yerine sürpriz pasta falan tercih etmiştir
Tartışmalı olunca hediye alınmaz mj para durumu yok diyelim
Parası yoksa bu kadar önemsenmemeli hediye ya
Hem para yok hem kiz ayrilcam diye söylese ama erkek doğum gününü hevesimi kırıyorsun diye kutlamasa ne düşünürsün