Sürekli enfeksiyon geçiriyorum
sebebinin bağışıklık sisteminin zayıflığından olduğunu düşünüyorum hastanede hangi bölüme gitmem gerekiyor?
sebebinin bağışıklık sisteminin zayıflığından olduğunu düşünüyorum hastanede hangi bölüme gitmem gerekiyor?
kan rutını ver ona gore sekıllenır kanında enf varsa dahılıye veya enf hastalıkları veya hematolojı duruma gore
Dahiliyeye git gerek görürse endokronolojiye yönlendirir ordada hormonlara filan bakıyorlar kanla
teşekkürler
Rica ederim bende gittim endokronolojiye. Bildiğim kadarıyla bağışıklığı sağlayan zaten akyuvar hücreleri onların sayılarına bakabilirler bağışıklık için
şikayetlerin geçti mi insallah geçer benimde
Aslına bakarsan geçmedi 😄 ama bende aşırı zayıflık ve kansızlık vardı demir depolarım baya boşmuş ilaç filan kullandım pek fayda etmeyince bide hormonlara bakalım dediler oraya gittim ordada hepsi normal çıktı yani tedavi ilaç vs bile vermediler öyle kaldı
İnşallah geçer seninki bendede var çabuk hastalanma bünyem zayıf ama kansızlıktan büyük ihtimal benimki
Direncini yükseltecek şeyler yemelisin mesela meyve bol tüket
Cevap
6Cevap
Sigara içmemek, Düzenli egzersiz yapmak, Sağlıklı kiloyu korumak, Alkolden kaçınmak veya aşırıya kaçmamak, Yeterince uyumak, Stresi en aza indirmek, Doğru el yıkama ve ağız hijyeni uygulamak. Badem brokoli yaban mersini günlüj taze kahvaltı fındık ceviz kuru üzüm mandalina kayısı karnabahar
Benimde böyle bir sıkıntım vardı 2 yıl önce antikor testi yaptırdım ve bağışıklık sistemi yetmezliği tanısı kondu. Her ay antikor desteği alıyorum. Bunun için önce dahiliyeye gitmelisin oradan immünolojie yönlendiriyor. Bunun dışında günde 2 meyve, badem, ceviz, kuru kayısı ve kuru üzüm tüketmelisin. Haftada bir balık ve et. Her gün bir bardak süt. Bu örnekler arttılır daha önce doktora görün derim sonrası kolay
her hafta kelle paça çorbası iç mevsim meyvelerinden ye
Enfeksiyon uzmanına görün.
önce git bir kan ver değerlerine baktır
teşekkürler
rica ederim önce aile hekimine gidebilirsiniz sabahtan alırlar kan
geçmiş olsun bol vitamin. Aman dikkat ortam zaten kötü malum COVID-19
Bende öyleyim malesef süreklı hastayım bunun binbir çeşidi olabilir.
Dahiliye
teşekkürler
Dahiliye gitmen lazım kız ayool
sağol kıııııııııızzzzzzzzzzzzzzz
Bol bol meyve tüket antibiyotik kullanma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar