karbonhidratı çok az tüketiyorum. lif tüketimimde sorun yok. amacım glikoz yerine hücreye yağları kullandırtmak. protein ve sağlıklı yağ girişi gayet iyi. ama nedense hiç acıkamıyorum, iştah olmuyor, karında hep şişkinlik var ve en önemlisi eller hep buz gibi hiç ısınmıyorlar.
merak ettiğim konu şu: hücrelerin temel enerjisi glikoz olduğuna göre, vücudumun ısınmama sorunu glikoz azlığı yüzünden olabilir mi? eğer olabilirse, karaciğerimiz glikoz olmadığı zaman neden yağlardan enerji elde edebiliyor? yani yağları ketonlara çevirip hücrenin enerjisini sağlayabiliyorsa, karbonhidrat alımının düşük olması bu anlamda bir sorun teşkil etmemeli diye düşünüyorum.
merak ettiğim konu şu: hücrelerin temel enerjisi glikoz olduğuna göre, vücudumun ısınmama sorunu glikoz azlığı yüzünden olabilir mi? eğer olabilirse, karaciğerimiz glikoz olmadığı zaman neden yağlardan enerji elde edebiliyor? yani yağları ketonlara çevirip hücrenin enerjisini sağlayabiliyorsa, karbonhidrat alımının düşük olması bu anlamda bir sorun teşkil etmemeli diye düşünüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar