Kilolu olduğum için kendimi çok çirkin hissediyorum, nasıl ruh halimi düzeltebilirim?

Merhaba arkadaşlar 23 yaşında son sınıf üniversite öğrencisiyim. Boyum 1.60 kilom 72. Hayatımın çoğu dönemi kiloluydum, ama son dönemlerde sınav stresi bunalım derken 8 kilo daha aldım. Hiçbir zaman arkadaş çevremden, okuldan vs sevgili edinemedim. Hep sanal ortamdan sevgilim oldu, gerçekte de görüştük ama o ilişkilerim bile en fazla 6 ay sürdü. Üniversite hayatıma dönüp baktığımda öğrenciliğimi kilolarım yüzünden yaşayamadığımı, istediğim insanlar ile takılamadığımı, hoşlandığım erkeklerin hiçbirinin beni beğenmediğini farkettim ve moralim yerlerde şu an. Hep diyete başlayacağım diyorum ama bir türlü olmuyor. Başlasam bile 1 yılda anca incecik olurum diye kendimi motive edemiyorum. Nasıl bu ruh halinden çıkacağım?
Kilolu olduğum için kendimi çok çirkin hissediyorum, nasıl ruh halimi düzeltebilirim?
Cevapla