Annem yüzünden kilo alıyorum? Psikolojim bozuk, bununla nasıl başaçıkabilirim?

Annem uzun zamandır eve sürekli şekerli çikolatalar, kekler, bisküviler ve her türlü abur cuburu ben alma dememe rağmen alıyor. Hiç abur cubur yemeyen insandım annem yüzünden bağımlısı oldum. Hergün paket paket çikolata getiriyor bende dayanamıyorum yiyorum. Sonra pişmanlık duyuyorum. Arkadaşlar kısa bir süre içinde o kadar kilo aldım ki, fiziğim bozuldu yüzüm çirkinleşti... artık anneme ağlıyorum ama o her alışta "misafire aldım" ben yicem vs diyip duruyor ama eve gelen tek bir kişi bile yok ve kendiside yemiyor. Annemin amacı bana kilo aldırmak belli zaten aldırdıda. Verdiğim kiloları tekrar geri alıyorum anneme söz geçiremiyorum onun yüzünden abur cubur bağımlısı oldum kilo aldım artık psikolojim bozuldu bununla nasıl başaçıkabilirim? Gitgide daha da fazla kilo alıyorum. Ne yapabilirim?
Annem yüzünden kilo alıyorum? Psikolojim bozuk, bununla nasıl başaçıkabilirim?
Cevapla