Kızıma hepatit hastasının iğnesi battı. Deliricem çok kokruyorum. Aşıyla önlenirmi?

Bu sabah kayınpederim insülin vurunurken elinden almak için hamle yapmış. ağlamasını duydum koştum içeri. ne oldu dedim bağırdık ondan korktu dedi. Ama ağlamsından anladım canının acıdığını. ellerine baktım işaret parmağında 1 damla kan vardı. beynimden vuruldum resmen. eşimi aradım doktora götürücez ama içim içimi yiyo. bilgisi olan varsa paylaşabilirmi?
Güncellemeler
+1 yıl
Kayın pederim nakil ve tedavi olduğu için hepatit kalmamış. Onun doktoruna götürdüm hiçbirşey olmaz dedi. Olsa bile çocuğun aşıları var dedi. Çok rahatladım şükürler olsun:)
Kızıma hepatit hastasının iğnesi battı. Deliricem çok kokruyorum. Aşıyla önlenirmi?
Cevapla