Kızımın bağışıklık sistemi çok düşük. Siğillerden kurtulması için ne yapabiliriz?

Kızım 4 yaşında ve sürekli hastalanıyor. Anne sütünü erken bıraktık maalesef. Nasıl oluysa 1 yıldır siğilleri var ve artıyor da tam geçti diyoruz yine bir yerde görüyorum. Ne yapmalıyız?
Kızımın bağışıklık sistemi çok düşük. Siğillerden kurtulması için ne yapabiliriz?
Cevapla