Arkadaşklar merhaba 11 yaşında oğlum var ve bir haftadır hasta ilaç serumlarla geçmeyince doktor antibiyotik iğne verdi. 1. sini vurdurdum zorla ağlayarak ama 2. ve sonrası için ne yapacağım acile iğne vurdurmaya götüremiyorum bile çok ağlıyor bir fikri olan var mıdır
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
çağresi yok maalesef canı yanacak katlanacaksınız. allah sabır versin acil şifalar
Eve sağlıkçı çağır geçen yıl ben öyle yaptım kizim için
kaç yaşındaydı çok mu korkuyordu o da
8 yaşındaydi korkudan hastanenin çevresine yaklaşamiyorduk bizde sağlıkçı çağırdık
aaa çok geçmiş olsun:( eve hemşireyi çağırdınızda nasıl oldu nasıl ikna ettiniz
Teşekkür ederim size de geçmiş olsun. Ona misafir gelcek dedik annenin arkadaşı bi muayne etsin diyip kandırdık
iğneler bitti ve iyileştiyse çok iyi şükür
Çok şükür hersey yolunda
İnsalllah sizde iyi olursunuzz
inşallah :((
Sakin ol ilk deefa basına gelmiyordur sen stres yapma bari
bundan önce iğneleri bacaktan vuruluyordu çok sene önce vuruldu şimdi hem kalçadan vurudldu hem de antibiyotik olunca ağlamasın diye konuşuyorum sakince ve nafile
Bir şekilde 3 tane falan yapilsa iğne iyi gelmeye başlar kuzuma üzüldüm valla iyilesince argivit surup falan al bağışıklık sistemini güçlendirici cok iyi oluyo haasta olmasın bi daha kızıma aliyorum hep ama içiyor mu bilmiyorum
evet o zaman deneyeceğim çok teşekkür ederim. 2. iğnesini vurduracağım akşam 9 da şimdi akşam 9 u sayıyordur iğne için
Rica ederim 😌 ona bu iğneyi vurdurmaktan baska bir caremiz olmadığını anlat güzelce benimde basıma geldii diiye bi senaryo uydur 😊
evet artık öyle yapacağım son çarem :) bende de bazı iğneler yakıyordu ve onu anlatmalıyım
Evet eğlenceli bir sekilde anlat bence ama bunun sonunda sağlığının yerine geldiğini ekle ☺️
kesinlikle katılıyorum :) deneyeceğim
Ozaman sana kolay gelsin umarım sakin bir şekilde saat 9 u gecirirsiniz☺️ merak ediyorum ama buradan ya da mesaj olarak bana ne olduğunu bildirir missiin ☺️
evet bildiririm ben. birde ergenliğe girdi diye daha bir utanıyor ediyor o daha da zorluyor beni
Babasi biraz ilgilensin birseyyler anlatsin falan şu an tam zamanı
En azından ikinizde cocuklarizla birliktesiinizz
değiliz.
Nasıl yani bizde degiliz kızımla
kızına iğneyi sen mi vurduruyordun tek başına
Evet geçen yıl bendeydi tatilde
nasıl zaptediyordun acabaaa tek başına iğnede
Yaklaşım önemli annemde vardi tabiki ama yinede onu kabullendirmek önemli
evet doğru maalesef :(
Sen soylediiklerimi uygula cevabını da bekliyorum gizliliktenn cikarsiin umarim ☺️☺️
tamam haber edeceğim
Tamamdır kolay gelsin ama sakin ol sana güveniyorum sen yaparsin ☺️☺️☺️😉
Günaydın nasiil oldu cocuk
günaydın, dün akşam ve bu sabah iğnelerini vurdurdum 3 iğne vuruldu biraz olsun iyileşmeye başladı ama çok korkuyor ve sedyeye yüzüstü uzattığım an ağlamaya başlıyor :(
Anladım ama insallaah bu durum onun fobisi olmaz
fobisi çoktan vardı hemşire iğneyi hazırlarken ben konuşuyorum yanındayım diyorum ama yok pamuğu sürdüğü an içini çekerek ağlıyor zaten
Kurban oluruum ama mecbur bu durumlar onun iyiliği için
Eğer istersen normall mesaj yaz burada fazla oldu galiba
evet öyle iyileşsin de ne kadar iğne yerse yesin geçicek
Olsun iyi olcak insallah merak etme erkek adam o ☺️☺️
evet :))
Sende boşandın mi? Oğlunla birlikte mi yaşıyorsun
evet
Zor bir durum onunla tek basına bu seyleri yasamak 😔
evet çok hasta olup birde iğne verilip iğneden korkunca..
Ama sen harika bir annesin ☺️☺️ vee güçlü bir anne
orası öyledir :)
Masallaah ☺️🥰
:)))
Hangi şehirdesin 🌼
İstanbul siz
Bende Kocaeli yakın
anladımm
Anlamana sevindim ama bi kac kez söyledim normal mesajdan devam edelim diye orali olmaadiin 😀☺️☺️☺️
aa hiç görmedim istek atıyorum
Tamaamm☺️☺️
Geçmiş olsun benim annem öyle durumlarda zorla balli zencefil yapar
teşekkür ederim yaptım yapmadığım hiçbir şey kalmadı
Rica ederim yalnız bidahaki igne antibiyotik ise vurdurmadan once rica edin azıcık jetokain çeksinler ondan sonra vursunlar o uyuşturucu ve iğneyi hissetmez annemden bilgiler
tekrardan çok teşekkür ederim evet tüm iğneleri antibiyotik şuanda yatırdığımda zaptedebilirsem söyleyeceğim
Hissetmez bile iğne olduğunu
inşallah ya. birde kalçadan vurulduğu için görmeyecek hissetmezse çok iyi ağlamasın yeterki
Aynen sen annesin senin sözünden çıkmaz anneler aşktır benim annemde öyle aşkım o benim
çok güzel birlşey
Evet ya küçükken bende yaramazlık yapan biriydin ama ergenlikte anladım ki hayatımdaki tek aşkım annemm iş
iğne vurulmaya annenle mi gidiyordun
Evet hemşire ya da evde vururdu ama hiç hissetmedim öyle yaptıktan sonra
o zaman çok iyi iğneden korkmuyorsundur artık
Evet artık korkum yok aşkım saolsn
Naptin annem yaptırdın mi iğneyi
Evet zorla
Sevindim
11 yaş genç sayılır, ben o yaşta ameliyat falan olmuştum korku falan da yoktu, bence biraz psikolojik
oladabilir ve o yüzden çok korkuyor çok zorla vurduruyorum iğnelerini
kendi sağlığının sorumluğunu alacak yaşta, siz hatırlatma yapmalı ve destek olmak için yanında olmalısınız, yetişkinliğe adım atmış bir erkeğe zorla iğne yaptırmak gelişimi için doğru değil
onu artık çocuk olarak görmemelisiniz
Hızlı iyileşmesi için mecburen yapılacak 😕
artık hızlı iyileşme diye bişey de kalmadı ilaçlarla bir adım ilerleyemedik mecbur iğneleri vurdurmak zorundayım :((
Onun için dedim mecbur iğne anlamında
bu akşam nasıl götürücem acile bilmiyorum iğne sırası alırken kıyamet kopuyor zaten kalçadan vurulduğu için iğneyi görmez sandım görmek değil iğne duyduğu an bitti
Yani nedesem olmayacak
Tahmin ediyorum zor
Bugün için yalan söylesen yarın da var
Belki hap formatı denenebilir ama yeniden reçete lazım
klindan iğnesi vuruluyor hapını kullandık en son çare geçmeyince. doktor iğneyi yazarken biraz yakıcak dedi orada çığlık kıyamet zaten yine konuşucam yine ben yanındayım dicem uzandığında elinden tutucam da işte :(
Koldan mı kalçadan mı
Kıyamam evet ikna için elini tutmak o anda saçlarını sevmek motive edebilir
kalçadan vuruluyor iğneleri ve daha 1. sini vurdurdum 2. si akşam 9 da. Yakıyor tabi antibiyotik ve o iğneden ben de vurulmuştum illaki yakıyordu. bide poposunu sıkınca kendini kasınca daha çok acıdığı için ağlıyor
Tahmin ediyorum 😕
ilk iğnede bir ağladı bir ağladı iğne bitti yine ağlıyor eve gidene kadar uyudu
bide hemşireden utanıyormuş en fenası da bu olmalı
Hepimiz o yaşlarda korkardık
Bide dediğin gibi antibiyotik yakar
Aman küçücük çocuk ama tabi erkek ağlıyor diyede utanır
evet ben de korkuyordum sonuçta ve antibiyotik oluyordu anlıyorum ama yapıcak bişey yook mecbur vurduracağım
evet ya iğne sırasında o kapıda beklerken sarılıyorum biraz rahatlasa bari diye
Doğru yaklaşım🤍🤍
birde ergenliğe girdi erkek adam korkarmı diiynce içini çekerek bi ağlıyor kalçadan vurulduğu için de utanıyor erkek adam oluyorum diyor :)
İşte onun için dedim erkeklik başladı
Hemşireden ondan dolayı utanıyor
Kuzum yaa🙃
hemşireye iğneyi veriyorum hazırlarken hadi uzan diyorum ağlamaklı tabi uzatıyorum ama kalçasını açarken bile az aç diyor sanki hemşire onu yicek :) hem utanç hem korku hem ergenliğe girdi popoyu zor açtırıyor her şey bi anda :)
Ergenlik karmaşık bir süreç
Farklı bakmaya başladı doğal olarak
Çıplak görünmek konusunda kafası karışık
Bir yandan da ağlamayı korkmayı zayıflık olarak görüyor😊
evet öyle:) sen korkuyor muydun utanıyor muydun
Yok
Benim sülalenin yarısı sağlıkçı
Erken girdim o işlere😀
aaaa iğneyi sana alıştırmışlar mıydı? nasıldı
Yapılırken çok izlerdim😀😀
İlk iğnelerimi de hep annem yaptı
çok iyi bence. hem korkmadın hem utanmadın
Aynen öyle
ah keşke bizde de olsaydı öyle bir durum :)
😊😊artık hastanede ablaları biraz cesaret verecekler
Belliki sende korktun zamanında😊
evet korktuğum oldu :) antibiyotik vermişti ve kalçadan vurulacaktım. ilk iğne için acilde vurulucam ve dua edşyorum erkek olmasın diye. erkek hemşire vardı hazırlandım bi utanıyorum. hem utandım hem çok acıdı çok fenaydı :( :)
Yetişkin olunca daha zor oluyor haklısın
Ama tıbbi bir durum zaten kalçanın sadece üst kenarı açılıyor
Çokta önemli değil
hiçte sadece üst kısmı açılmıyor :) biraz indriyolar 4 e böldükleri için ona göre ayarluyolar. oğlumda da biraz indiriyorum bi sıkıyor kalçasını ama elinden tutuyorum tabiki
Pasta böler gibi😀😀
Sağ üst ya da sol üst kenar en güzel dilim🤣🤣
ama cidden bi kalçayı dörde bölüp en dıştaki kısma vuruyolar yoksa yanlış yere gelip sakat olma ihtimali oldupu için vurdukları yer belli. birde bugün diğer kalçaya vurdurucaz yarın yine aynı yerler olunca daha çok acicak :(
Evet riskli bir iş dikkat lazım
Tabi bugün diğer kalçaya yaparlar
kalçasını açtırırsa ve çok ağlamazsa olacak bu iş
Hadi inşallah 😀
senin çocuğun olsa nasıl bir yaklaşımda bulunurdun böyle bir durumda?
Var zaten
Onun için nasıl yaklaş ne yap diye fikir veriyorum
çok ağlıyormu iğne vurulyrken kaç yaşında
11
Yok ilk zamanlarda biraz korktular ama şimdi sıkıntı yok
allahtan şuanda doktor iğne verdiğinde korkmuyolar çok iyi ya
Uzun zamandır iğnelik olmadılar
Yazarsın bugün nasıl atlatıldı diye🙂
olmasınlar da inşallah :) evet yazacağım kesinlikle
🙂🙂
Amin hepsi için
İğnesini biraz erken vurdurmaya gittik 6 da ikna etmeye başladım ağladı etti sarıldım bişey yok falan dedim iğneye zorla gittik fermuarını açıyorum yatmıyor istemiyorum diyo elini tuttum sakinleştirdim bak bişey yok ben yanındayım annecim diyorum zorla uzandı hemşire iğneyi yağarken nasıl bağırdı varya içim gitti biraz da morardı poposu 😔
Oy kıyamam
Hadi geçmiş olsun 🥲
Teşekkür ederim 😔😔
Rica ederim
Senin desteğin ile hallolodu
Asma yüzünü
Evet her türlü ağladı ama biraz olsun sakinleştirdim elini tuttum ben yanındayım annecim dedim iğne vurulurken acırsa elimi sık dedim acıdı tabi elim gitti ama yeterki ağlamasın sonrasında yine ağladı iğne bitince biraz ovuşturdum ona rağmen morardı
Sıkıtığı için normal hafif morarma🥲
Çok çok geçmiş olsun
Evet popoyu çok sıktı o yüzden 😔 teşekkür ederim
Çocuktur geçer
Asmayalım güzel yüzümüzü 🙂
Doğru söylüyorsun 😊😊
Ha şöyle🙃
☺️☺️☺️☺️
Oğlanın ki bitince bir tur da sana yaptıralım
Pratik olur sana😀
Hayır ben istemiyorummmmm😀
😀😀😀banada öyle geldi
Sana mesela neden öyle geldi 😂
Gözünde canlandı için cız etti ondan 😀
Evet aslında korkmam Ama ilk tercihim ilaçtır 😂 ama oğlum için ilk tercihim her zaman iğne çünkü hemen iyileşsin 😀
Tabi tabi korkmazssın senn😀
Evet çabuk iyileşsin 🙏🏼
Korkmam ama sevmem 😁 ama onun iyileşmesi için iğne ilk tercihim 😁😁😁
Peki😉
Tünaydın
Nasıl iyimi birqz daha ufaklık
evet biraz daha iyi oldu 3. iğnesini de vurdurmaya gittik tabi artık daha çok ağlıyor yatırdığımda hemşire iğneyi hazırlayıp geliyor pamuğu sürdüğü an içini çekerek ağlamaya başlıyor iyileşmeye başladı iğneler iyi gelsinde
Oh iyi toparlasında🙏🏼🙏🏼
Sen nasılsın
o iyileştikçe ben daha iyiyim. iğne vakitleri kötü oluyorum tabi
Biliyorum üzülüyorsun
Az kaldı
eve gittiğimizde sinirden pamuğu bile çıkarttırmama izin vermiyor :) bi bakayım nasıl oldu diyorum sinirleniyor
😊😊😊erkek yaaaa
neden ama ben onun annesiyim :)
Onun için demedim 😊
Erkek adam gurur yapıyor 🙂
yapıyor tabi yapmaz olur mu bi pamuğu çıkarttırmıyor benden bile utanıyormuş
Kıyamam😀
Kendi çıkarsın rahat bırak
çıkarmıyor ki sinirden :) çıkarsa bile bi bakmalıyım morarmış mı ne olmuş diye ama yok :) iğne zamanı ben görüyorum diyorum utanıyorum diyo :)
Utanması doğal
Annede olsan yaş ergenlik bunlar değişime sebep oluyor
evet hem utanıyor hem korkuyor diye daha çok ağlıyor tabi
Biraz kendi çözmeli
Sen destekçi ol yeterli 🤍🤍
evet öyle yapacağım :)
😉😉güzel
siz korkuyor musunuz iğneden
Yok korkmuyorum konuşmuştuk zaten dün🙃
aa pek hatırlamadım kusura bakma :) ilk tercihin iğne mi oluyor ilaç mı veya çocuklar içinde hangisi
Tıbbi konularda tercih yok
Doktor ne uygun görürse o
tabi orası öyledir
🙏🏼🙏🏼🙃 aynen
:)))
Büyüdükçe işler biraz daha zorlaşacak
Daha fazla saklanacak bazı şeyler
O noktada babaya devret🙂
benden saklamaması lazım :)
Erkek olarak mecbur
Bir noktadan sonra yüz göz olmak istemezssin 🙂
ahahhha neden örnek verebilirsin veya istek atayım ordan yazabilirsin istersen eğer
konusarak ikna et
keşke anlasa :(
Benim kız 9 yaşında ikna ettim eğer iğne olmazsa serum olur kolun 1 saat iğne durur diyerek konustuk ama erkek cocuk daha zordur
öyle ikna ettiğinizde iğnesini ağlamadan vuruldu mu merak ettim
Vurulma gittik iğne vururlueken ağladı. canı çok yandı ama 6 tane bitt
şükür bitmiş iğne vurulurken popolarını çok kasıyolar ve çok sıkıyolar o yüzden acıyor
evet maalesef çok kasıypr bizim hemşire biraz oyalıyor konuyor biraz rahatlagtır alkol ile iyice ovuyor
çok iyi yapıyormuş iğneleri yemek zorunda hasta olduğunda
Çocuklar maalesef kışın çabuk hasta oluyor. N ekdar iyi baksata sonuç ilaçlar oluyoır
ilaç olsa iyi de iğne olunca bizi zorluyor
iğne daha etiki ve uzun süre tadavi. edici oluyor
bal polen andız pekmez gibi doğal gıdalar ile takviye edin
inşallah vurdurucağız ve bitecek
evet öyle yapacağım teşekkürler