9 yaşındaki oğlum salgına yakalandı ve 3 gündür geçmedi. Enfeksiyon kapmış ve doktor antibiyotik iğne yazdı. İğneden korkuyor, ne yapmam lazım?

Arkadaşlar 9 yaşındaki oğlum salgına yakalandı ve 3 gündür geçmedi. Dün akşam acile götürdüm ağlaya zırlaya. Doktor enfeksiyon olduğunu söyledi ve iğne verdi. birinci iğnesinde ikna etmeme rağmen ağladı etti zor vurdurdum ama ne yapmam lazım çok korkuyor?

9 yaşındaki oğlum salgına yakalandı ve 3 gündür geçmedi. Enfeksiyon kapmış ve doktor antibiyotik iğne yazdı. İğneden korkuyor, ne yapmam lazım?
Cevapla