4.5 aylık bebeğim farenjit oldu antibiyotik başladı ama ateş düşmüyor ve ishal başladı?

Benden bulaştı , beslenmiyor dünden bu yana cok cok az beslendi , ateşi sürekli 38 39 , beslenmiyor ama su gibi ishal başladı ne yapabilirim , doktor ateşe normal dedi ama ishal vs korkuyorum

4.5 aylık bebeğim farenjit oldu antibiyotik başladı ama ateş düşmüyor ve ishal başladı?
Cevapla