Kardeşimin hastalıgıyla ilgili bilen varsa yardımcı olabilir mi nolur?

kardeşimin boynu şişti doktorlar kitle demiş doktorlar biz tam olarak bakmadan amelihat edmeden tam olarak bilemeyiz demiş doktor dilinde intihap olmayan her şişlige amelihat deriz demiş biz başka doktora gittik oda öyle dedi cerrah da öyle dedi kulak burun bogazda öyle dedi doktorlar bide kardeşimi korkutmuş kardeşimle tek konuştuklarında korkutmuşlar onu şöyle olursun böyle olursun amelihatına 20 milyar gider falan demiş korkutmuşlar işte biz amelihat istemiyoruz korkuyoruz dagılır diye ailecek hepimiz yıkıldık sonra anneme dışardaki kadınlar köstebek domuzbaşı falandır demiş doktorlar bilmez demiş ocakları varmış köstebekle domuzbaşının işte o ocaklarına falan götürdüler köstebek dediler sonra onlar olmadı başka ocakcı adam bulduk o kardeşime iyi geldi biraz şişlik iniyor gibi geliyor hoca her gittimizde kardeşimin bogazını şekiyor şişlik iniyor gibi bizede öyle geliyor zaten yavaş yavaş inecekmiş 2 3 ayda falan iyileşcekmiş ama kardeşime doktorlar öyle dediginden beri kardeşimin agrıları başladı degişik degişik yerleri agrıyor midesi bulanıyor kusuyor biz çok çile çektik halada çekiyor sizce napmalıyız bilen var mı hastalıgı ne tedavisi ne?
Güncellemeler
+1 yıl
gittigimiz doktorlar hep prof özele götürdük hep onlar para içinde yapıyormuş devlete götürün dediler ona götürdük bide çok öksürüyor şişlikten nefes alamadıgı için öksürüyormuş
Kardeşimin hastalıgıyla ilgili bilen varsa yardımcı olabilir mi nolur?
Cevapla