Abimin hastalığı ne?

Bazen abim aşırı takıntılı en ufak şeyi bile takan biri haline geliyor , kafasında bazı takıntılar üretiyor ve o takıntılara kesin olmuş varmış gibi davranıyor , biz ona böyle birşey olmadığını söylüyoruz ısrarla aynı şeyleri tekrarlıyor , sonra ilacını içtikten sonra kendiside farkına varıyor takıntılarım azaldı diyor , bir şeye taktımı takıyor , kafaya taktıklarından dolayı endişe duyuyor , ve bizde sıkıldık biz karamandayız oda üniversite okuyor ailem korkuyor okulu bırakır diye , bazen öyle kelimeler kullanıyorki şiizofren olmasından korkuyoruz , ne bu böyle herzamn mı olacak anlamıyorum bir yardım edin.
Abimin hastalığı ne?
Cevapla