Kardeşim kız 1.52 boyunda ve hemen hemen 54 kilo. Daha önce boy kısalığı için hormon ilacı kullanmıştı ve o iğneyi kullandıkan sonra 2 yıl içerisinde 20 kilo aldı. Daha da veremedi. Artık kafaya takmış durumda. Vazgeçiremiyorum sürekli kendini kusturuyo ve saatlerce aç kaldığı oluyo. Neyseki kusmasının ona zararlı olacağını anlattım vazgeçirdim yapmıyo ama aç kalıyo. Günlük aldığı kalorileri takip ederek 2.5 kilo verdi 2 ayda. Ama 47 falan olmak istediğini söylüyo (kilosunun normal olduğunun farkında değil). Yardımcı olmaya çalışıyorum elimden geldiğince ama yetmiyo. Günlük tahminen 1800 kalori alması gerekiyomuş. Kardeşim genellikle 1200-1400 arası kalori alıyor. Yavaş yavaş kilo veriyo ama mayısta kuzenimin düğünü var ve o zamana kadar 47 olmak istiyo. Kendini hasta edicek diye korkuyorum ya. Lütfen bir yardımcı olun.
Güncellemeler
+1 yıl
boş laf yapacağınıza yardımcı olsanıza...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar