Arkadaşlar çok iştahsızım. Liseye daha yeni başladım. Okullar başladığından beridir doğru düzgün yemek yiyemiyorum. 1,5 gün hiçbir şey yiyemedim. Yemek yediğim zaman da hemen kustum. Şimdilik yemek yiyebiliyorum fakat bir günü sadece bir tost ve 2-3 tabak çorbayla bitiriyorum. Sabahları aç karna kusuyorum ve iğrenç bir şey. Doktora gittiğimde stres kaynaklı dedi ve haklı çünkü okulda hiç yakın arkadaşım yok sadece konuştuğum birkaç arkadaşım var.
Şu ana kadar yememde hiçbir sorun olmadı; sabahları sadece süt içsemde öğlen ve akşamları gayet güzel yemek yerdim. Zayıf bir insanım yani 38 kiloyum fakat sorun oluşturmamıştı ama şimdi kilo vermekten çok korkuyorum. Lütfen bana yardım edin !!!
Şu ana kadar yememde hiçbir sorun olmadı; sabahları sadece süt içsemde öğlen ve akşamları gayet güzel yemek yerdim. Zayıf bir insanım yani 38 kiloyum fakat sorun oluşturmamıştı ama şimdi kilo vermekten çok korkuyorum. Lütfen bana yardım edin !!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Doktora git
Doktora zaten gittim stres kaynaklı dedi.
Demekki bizim yapacagmz bişey yok ;-)
geçmiş olsun