Arkadaşlar çok iştahsızım ve yediğimi kusuyorum. Yardım eder misiniz?

Arkadaşlar çok iştahsızım. Liseye daha yeni başladım. Okullar başladığından beridir doğru düzgün yemek yiyemiyorum. 1,5 gün hiçbir şey yiyemedim. Yemek yediğim zaman da hemen kustum. Şimdilik yemek yiyebiliyorum fakat bir günü sadece bir tost ve 2-3 tabak çorbayla bitiriyorum. Sabahları aç karna kusuyorum ve iğrenç bir şey. Doktora gittiğimde stres kaynaklı dedi ve haklı çünkü okulda hiç yakın arkadaşım yok sadece konuştuğum birkaç arkadaşım var.
Şu ana kadar yememde hiçbir sorun olmadı; sabahları sadece süt içsemde öğlen ve akşamları gayet güzel yemek yerdim. Zayıf bir insanım yani 38 kiloyum fakat sorun oluşturmamıştı ama şimdi kilo vermekten çok korkuyorum. Lütfen bana yardım edin !!!
Arkadaşlar çok iştahsızım ve yediğimi kusuyorum. Yardım eder misiniz?
Cevapla