Merhaba arkadaşlar! Benim canım yemek yemek istemiyor, sevmiyorum yemeyi, tüm yemeklerden bıktım. Napacağım ben zayıfım bir de?

Yemek yemekten sıkıldım, artık yemek yemek istemiyorum aç olsam dahi ama yemesem de olmaz yaşayamam. Zaten zayıfım 46 kiloyum hiç yemezsem anoreksiya olcam. Ama yemekten de bıktım. Yemek yemeyi zaman kaybı olarak, işkence olarak görüyorum. bir şekilde yemek yemem lazım ama nasıl😓🤔Napacağım lütfen bana fikirlerinizi söyleyin, yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler..
Merhaba arkadaşlar! Benim canım yemek yemek istemiyor, sevmiyorum yemeyi, tüm yemeklerden bıktım. Napacağım ben zayıfım bir de?
Cevapla