1 ay

Çok ciddi psikolojik rahatsızlıklarım var ama iyileşmekte istemiyorum ne yapacağım?

Baya bir süredir bipolar bozukluk gibi bir şey yaşıyorum bir süre çok enerjik neşeli hayat doluyken uzun bir süre depresif olabiliyorum bazende ikisinin ortası bir şey oluyorum yani normal gibi aslında fazla abartılı yaşamıyorum yani günlük hayatıma devam edebiliyorum gerçekten bir sorun var mı yok mu bilemiyorum neyim var çözemedim ama doktora gidip ilaçta kullanmak istemiyorum bunun dışında takıntılarım falanda var ne yapacağım böyle hiç bilmiyorum
Çok ciddi psikolojik rahatsızlıklarım var ama iyileşmekte istemiyorum ne yapacağım?
Cevapla