2 ay

Ablamı kaybettim, abim yoğun bakımda, ben de kemoterapideyim; böyle bir anda nasıl ayakta durulur, ne yapmalıyım?

2 hafta önce ablamı kaybettim, şimdi de abim yoğun bakımda, ben ne yapayım, nereye gideyim kafayı yememe ramak kaldı, kendim de kemoterapi alıyorum, gel de yaşamak işte işte sevdiklerim böyleyken, abim için dua istiyoruz ne olur Allah rızası için dua edin, sapasağlam sağlığıyla Rabbim abimi bize bağışlasın
Ablamı kaybettim, abim yoğun bakımda, ben de kemoterapideyim; böyle bir anda nasıl ayakta durulur, ne yapmalıyım?
Cevapla