Sevgilimi kaybettim. Kanserden vefat etti. Hayat çok zor geliyor. Napıcam?

Taşınacağımız hayal kurduğum evdeyim. Ama o yanımda yok. Ev bomboş. Ev ıssız ve sessiz. Ölene kadar artık sesini duymayacağım. Bu çok ağır. Aklımı yitirmek üzereyim. Ellerini çok özledim. Yüzünü avucumun içine almayı, ona kocaman sarılmayı çok özledim. Şimdi kara toprakta. Buz gibi toprağın altında. Nolur size yalvarıyorum eğer sevdikleriniz yanınızdaysa kıymetini bilin. Onu çok sevin hiç bırakmayın. Eğer sevginizi içinizde yaşıyorsanız söyleyin gitsin. Sonra pişmanlık duymayın
Sevgilimi kaybettim. Kanserden vefat etti. Hayat çok zor geliyor. Napıcam?
Sevgilimi kaybettim. Kanserden vefat etti. Hayat çok zor geliyor. Napıcam?
Cevapla