Annem bağırsak kanseri ve hastalık çok ilerlemiş okadar yoğun bir acı yaşıyorum ki bilmiyorum nasıl atlatırım?

Annem 40 yaşında ve iki gün önce bağırsak kanseri olduğunu öğrendim hala şokundan cikamadim. Bu hayatta annemden başka tutunacak bir dalım yok. Ne bir arkadaşım ne bir dostum nede bir sirdasim var. Arkamdaki tek dağ annem. Babam var oda çok yaşlı ve alzaymır. Kardeşiminde ha varlığı ha yokluğu. Hem maddi hem manevi konuda sıfırız. Bu yıllarca hep böyle oldu. Eğer annemde giderse bu dünyada yapayalnız ne yapacağım nasıl yasayacagim bilmiyorum. Annemin bütün ömrü çile çekmekle yokluk içinde geçti birgün olsun yüzü gülmedi. Babamın ahlaksizliklarina arsizligina her türlü pisligine katlandı büyüttü beni. Çok üzülüyorum çok ağlıyorum düşünüyorum ama elimden hiçbirşey gelmiyor elim kolum bağlı annemin ölümü izliyorum. Annem de giderse ben ne yapacağım bilmiyorum bu dünya da tutunacagim hickimse hiçbir dal yok.
Annem bağırsak kanseri ve hastalık çok ilerlemiş okadar yoğun bir acı yaşıyorum ki bilmiyorum nasıl atlatırım?
Cevapla