Yakında tüp mide ameliyatı olacağım siz de bana kendi sürecinizden örnekler verir misiniz
3 ay
Annem şeker hastasıydı o oldu
Bildiğim gördüğüm kadarıyla diyim
Annem tüm diyetleri denedi olmadı şekerden dolayı kilo veremdi 6 7 yıl denedi olmadı baktı işin sonu kötü tüp mide ameliyatı olmaya karar verdi
Yani güzellik veya zayıflamak için olma
1. Neden ameliyat sonrası aşırı ağrı sızı
2. Dikiş izi mevzusu
3. Araba ile eve götürüken düz yoldaki ufak titreşimden bile canı yanıyordu
Çikolatalı süt gibi bişey var katı gıda tüketemiyorsun 2 yudumda doyuyorsun enerjin çabuk bitiyor çabuk acıkıyorsun 2 3 yıla biraz toparlıyorzun ama bukadar hızlı kilo kaybı sağlıklı değil vucut eskisi gibi olmuyor sağlıklı isen garanti yeni rahatsızlıklar çıkar
Tüp mide basit bir ameliyat değil zevk için yapma ölüm tehlikesi çok ölenlerde var ama gösterilmiyor çünkü ameliyat öncesi sorumluluk reddi imzalıyorsun
Neyse aradan 7 yıl geçti ama yediği yemekler çok az çok sık yiyor az yiyior şeker fene fazla halsiz yorgun
Ama herkeste aynı belirtiler olmaz
Cevap
3Cevap
zor bir süreç iki arkadaşım oldu biri başardı biri başaramadı merak ettim snei naisl birsin acaba
Başaramayan niye başaramadı başaran nasıl başardı
yazrmsn kojuruz
Annem olmuştu ama midesini komple almışlardı zor bir süreç
Midesini komple almamışlardır da küçülmüştür
Hasta mıydı acaba benimki biraz keyfi bu durumda
Mide küçültme mi oluyor?
Evet
Bilgim yok araştırmak lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?