Kızlar selamlar, eminim aranızda meme büyütme ameliyatı geçiren ve bu konuda deneyimlenenler vardır. Yakın zamanda ameliyat oldum. Tüberöz/Tübüler meme dedikleri halk dilinde de “keçi memesi” olarak adlandırdıkları şekil bozukluğum vardı. Şekil bozukluğunu gidermek amacıyla Mentor markası 345 CC High Profile protez taktılar. Fakat daha öncesinde kortizonlardan kaynaklı bi 10-12 kg almıştım. Bu kiloyu kendimi kasmadan düzgün bir şekilde vermeyi planlıyorum.
Aranızda meme büyütme ameliyatı sonrasında kilo verenler bundan dolayı göğüslerinde sarkma, deformasyon, dalgalanma vs yaşayan var mı? (Protez olmasına rağmen)
Aranızda meme büyütme ameliyatı sonrasında kilo verenler bundan dolayı göğüslerinde sarkma, deformasyon, dalgalanma vs yaşayan var mı? (Protez olmasına rağmen)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Kolay ama oldun mu
Süreci soruyorsan evet çok rahat geçirdim
Nasıl oldu özelden anlatsaan