Hiçbir şey yapmak istemiyorum, hep ağlamak geliyor; sizce bu depresyon belirtisi mi?

İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Girdiğim ortamlarda bile konuşkandım güleryüzlüydüm. Şimdi hiç konuşmuyorum içime kapandım. Mutsuz hissediyorum kendimi. İçimden hep ağlamak geliyor. Yalnız hissediyorum kendimi. Hiçbir şey keyif vermiyor bana artık.

Hiçbir şey yapmak istemiyorum, hep ağlamak geliyor; sizce bu depresyon belirtisi mi?
Cevapla