Hiçbir şey yapmak istemiyorum, sürekli ağlama hissi yaşıyorum; bunun psikolojik sebebi ne olabilir?

Bir sürü sorumluluğum var ama içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor masaya oturuyorum ama hiçbir şey yapamıyorum sürekli ağlama hissi var içimde bu neden olur?

Hiçbir şey yapmak istemiyorum, sürekli ağlama hissi yaşıyorum; bunun psikolojik sebebi ne olabilir?
Cevapla