Depreyonda hissediyorum kendimi sürekli ağlayasım geliyor ne yapmalıyım?

Ben küçüklüğümden beri hep kızlarla iyi anlaştım onlarla arkadaş kurdum hala da böyle ama bunu değiştiremiyorum okulumu değiştirdim çevremi değiştirdim hep bir erkek arkadaş bulurum artık diye ama her gittiğim ortamda yine kızlarla arkadaslık kurdum. Cok iyi niyetlii olduğumu söylerler genelde çok kafa bir insanımdır her ortama da uyum sağlayabilirim ama nedense küçüklüğümden beri hiç erkek arkadasım olmadı bu durum artık cok rahatsız ediyor beni kendimi depresyonda hissediyorum ağlamak isteği geliyor dışarıya çıkmak istemiyorum sürekli yatıp şarkı dinleme isteği geliyor. Hiç gerçek arkadaş edinemedim şu ana kadar arkadaş edinmek için ne yapmalıyım acaba ve bir de bu sene son sınıftayım ve üniversite sınavına hazırlanıyorum cok gelecek kaygım var basaramayacak hissediyorum kendimi sürekli kendimi öldürmeyi düşünüyorum artık kendime benimle kafa olan bir erkek arkadaş istiyorum sadece bff gibi. Ama hiç bulamıyorum etrafıma baktığımda çoğu erkeklerin bir arkadaş grubu olduğunu görüyorum ve hiç dahil olamıyorım hiç biri beni kabul etmiyor bir şeyler yapcakları zaman haber falan vermiyorlar. Çok kötü hissediyorum gerçekten ne yapmalıyım arkadaşlar bir şey söyleyin lütfen...
Depreyonda hissediyorum kendimi sürekli ağlayasım geliyor ne yapmalıyım?
Cevapla