Kötü hissediyorum sürekli ağlamak istiyorum sorunlarım var depresyona mı girdim?

iştahsızlık yok hatta arkadaş çevremde gülerim eskisi gibi ama tek kaldığım an her şey değişiyor saçlarımı kesmeye başladım sürekli ağlayasım var sorunlarım var kimseleri anlatmak istemiyorum depresyon belirtileri nedir önerileriniz var mı bu yıl sınav yılım ondan bol bol dinlenemiyorum
Kötü hissediyorum sürekli ağlamak istiyorum sorunlarım var depresyona mı girdim?
Cevapla