Çok fazla zorluk yaşıyorum ve hani neden böyle bilmiyorum?

Şimdi ben fiziksel engelliyim dolaştım ya tabii hani böyle yatalak falan yok bir araçla falan ya yaşamıyorum bayağı hani hayatım o kadar da zor değil benim şimdi annem de bir rahatsızlık var sonra bana da geçti yani engelimden kaynaklı olabilirmiş ben bunu öğrendikten sonra hasta olduğumda hayatım yıkıldı depresyona girdim falan filan sonra bir de kovid girdi araya benim hayatım direkt çöp ondan sonra toparladım ettim diyene kadar tekrar nöbetlerim artmaya başladı böyle hani epilepsi hastalığını bilirsiniz işte epilepsi hastalığı olmasını hiç istemiyorum ben küçüklükten beri hep böyle bütün hastalıklar olsun ama bu hastalık olmasın diye hani dua ederdim ama yine işte başıma geldi hani düşünüyorum da hiç istemediğim her şey başıma görüyorum mesela ben cilt alerjilerine karşı şanslı olduğumu düşünüyordum İnşallah başıma gelmez falan diyordum sonra bir baktım bir ürün kullandım ondan sonra egzamam çıktı yani neden sürekli kötü şeyler yaşadığım hakkında fikrim yok hani hem maddi hem manevi anlamda hem de sağlık açısından her türlü sıkıntı yaşıyorum sanki yani bütün sıkıntıların hepsi sadece ben yaşıyormuşum gibi herkesin hayatını mükemmelmiş gibi geliyor bana ya tabii ki herkesin bir sıkıntıları var ama hani mesela diğer benim yaşadıklarımın derdi sınav sıkıntısı ya da işte bir yerlere girmek iyi bir hayat için hazırlanmaya çalışmak ama bense psikolojik sorunlarımla uğraşmak sağlık sorunlarımla uğraşmakla uğraşıyorum artık hani o ilerkımı düşünecek kadar enerjim bile olmuyor yani neden böyle
Çok fazla zorluk yaşıyorum ve hani neden böyle bilmiyorum?
Cevapla