Kendimi anlamakta aşırı zorlanıyorum. Siz nasılsınız bu konuda?

Anlık duygu değişimleri, hayattan bıkma. Kısır döngü gibi. Hiç ortam yok ya çok gülüyorum, ya da çok ağlıyorum. Kişilik bozukluğu mu var diye düşünmüyorum değil. Kendimi bu aralar daha başka farklı hissediyorum. Eksik bir şeyler var yapbozun parçası kayıp gibi ama ne? Bulamıyorum. Düşünüyorum, kendime bakıyorum. Çevreme, her şeyi düşünmekten yorgun düşüyorum bu sefer de. Hiçbir şey yapacak halim kalmıyor. Bataklığın içinde çırpınıyor gibiyim.
Kendimi anlamakta aşırı zorlanıyorum. Siz nasılsınız bu konuda?
Cevapla