Yaptıkları zoruma gidiyor, neden bilmiyorum? Ne yapmalıyım?

Benim samimi olduğum ailece tanıdığım ve evimi herşeyimi paylaştığım işyerinde bir kız var. 2 yıldır tanıyoruz birbirimizi. 2 yıldır çok kez tartıştık barıştık. Abisiyle annesiyle vs hepsiyle aram çok iyi. Bir süre evimde de kaldılar, onun sürekli arkasında oldum. Fakat 2 yıl boyunca 1 kez beni arayıp nasılsın dememiştir, 1 kez dışarıda bir çay dahi içmişliğimiz yok. Geçen yine bir tartışma yaşadık fakat bu kez işyerinde insanlar içinde ve o günden sonra artık eskisi gibi olmadı aramız. Aslında anlayışla karşılayabilirdi, geçerli sebebim vardı. Sonrasında işyerindeki başka bir 45 yaşındaki abiyle samimiyet kurdu ve benim yerime onu koydu. Hiç gitmediği yerlere onunla ve yakın arkadaşıyla gitti. Firmalardan sevmediğim adamla birlikte sevgili anlamında oldu görüştü. bunları da bana nispet olsun diye kapalı olan WhatsApp durumunu açarak gösterdi. Doğum gününü kutlamama, hasta olduğunda durumunu sormama izin vermedi. Mesajda bana normal davranıyor, eğlenceli gibi ama geç dönüyor. Otobüste işyerinde vs asla yüzüme bakmıyor. Sürekli kendi işimi kendim yaparım diyor ama yapamayınca yine geliyor bana. Bunlar zoruma gidiyor bu davranışları. Onun sınavı var bugün ve ben gireceğime söz verdim ona. Çünkü o yapamıyor bunu. Fakat zoruma gidiyor bu yaptıkları da. Nasıl davranacağımı ne yapacağımı bilemiyorum. Yardım?
Yaptıkları zoruma gidiyor, neden bilmiyorum? Ne yapmalıyım?
Cevapla