İçimden ders çalışmak gelmiyor. Sebebi ne olabilir? Ve bunu nasıl aşabilirim?

İçimden ders çalışmak, ödev yapmak gelmiyor. Bir sürü ödevim var sınav tarihleri yaklaşıyor ama benim içimde bir gram çalışma isteği yok. Dersler çok zor geliyor. Bir sürü sınav var ve her dersten 3 er tane. Artık sıkıldım mı aynı şeyleri yapmaktan bilmiyorum. Kendi başıma oturup ders çalışamıyorum. Sizce bunların nedeni ne olabilir? Lütfen dalga geçmeyin. Düzgün cevaplar verin. Şimdiden teşekkür ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Peki ders çalışmamı sağlayacak şeyler var mı? Varsa nelerdir? Yani ders çalışmayı nasıl kendime sevdirebilirim, nasıl eğlenceli hale getirebilirim
İçimden ders çalışmak gelmiyor. Sebebi ne olabilir? Ve bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla