Her konuda iradesiz ve tahammülüm yokmuş gibi davranıyorum, nasıl aşabilirim?

Arkadaşlar aşırı iradesizim iki, üç aydır anlatamam.. mesela misafir geliyor baştacı ama yanında otururken bile zorla sabrediyorum hemen rahatligima, kendi halime dönme isteği geliyor.. Hele açlığa hiç gelemiyorum yemek yapılıp pişirilene kadar sabredemiyorum.. Uykumu bölüpte uyanabilecek irade yok bende. Niye böyle ne yapmam lazım , ne tavsiye edersiniz?

Her konuda iradesiz ve tahammülüm yokmuş gibi davranıyorum, nasıl aşabilirim?
Cevapla