Hareketi yapmayı başardım, daha fazla durmak istiyorum ama kollarım morardı sizce normal mi, yoksa yanlış bir şeyler mi yapıyorum

Hareketi yapmayı başardım, daha fazla durmak istiyorum ama kollarım morardı sizce normal mi, yoksa yanlış bir şeyler mi yapıyorum

Herhangi zihinsel bir engel taşımayan bir kişi bu zulmü neden kendine yapar ki? Kesinlikle ve kesinlikle yabancı özentisi olmuş özünü kaybetmiş kimliksizlerin yapacağı şeyler bence.
Cevap
4Cevap
Bu şekilde durmak imkansız gibi bir şey sanırım ya da resimdeki hareket doğru değil gibi vücut ağırlığı zaten dengede durmuyor 😅
Durulabilir tabi hatta burdan Handstand’e çıkan bile var
Pseudo pushup yapıp belli bir direnç kazanman gerekiyor denediğin şey göründüğünden zordur
Selam hayatınızda başarılar dilerim sizinle tanışmak isterim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?