Ayağımda çatlak olduğu için alçıya aldım. Dün merak edip biraz oynattım ve üst kısmında çok ağrı hissettim. Ağrıdan dolayı pişman oldum ve alçıyı sabit tutmanın önemini bir kez daha anladım.
Siz alçılı ayağınızı oynattığınızda benzer bir ağrı hissettiniz mi? Ağrıyla başa çıkmak için ne gibi yöntemler uyguladınız? Deneyimlerinizi merak ediyorum?
Siz alçılı ayağınızı oynattığınızda benzer bir ağrı hissettiniz mi? Ağrıyla başa çıkmak için ne gibi yöntemler uyguladınız? Deneyimlerinizi merak ediyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
geçmiş olsun umarım hemen geçer bro
30 gün oldu kankam, zor kaynarmış doktor öyle dedi.
Geçmiş olsun. Çok ani hareketler yapma. Yanlış kaynaşmasın.
Teşekkürler Hanımefendi.
@humeyrahanimm34 bni tkp eder misin rica etsem
Benim bir yerim kırılmadı ki
Hanımefendi kırılmadıysa neden yorum atıyorsunuz hanımefendi, soruyu okumadan dalıyorsunuz.
Son kısıma cevap verdim geçmiş olsun
Kusura bakmayın yardıma ihtiyacım var belki bilen birisi çıkar, çok ağrıyor duramıyorum, teşekkürler.
Bak chtgbt şey diyor buz koysun üzerine ama alçı islanmasin dikkat etsin diyor
Olur ederiz, thanks.
Geçmiş olsun kardeşim
Çok geçmiş olsun
Sağol üstad.