Ayağım alçıdayken biraz oynattım ve üst kısmı çok ağrıdı. Siz alçılı ayağınızı oynattığınızda ağrı hissettiniz mi?

Ayağımda çatlak olduğu için alçıya aldım. Dün merak edip biraz oynattım ve üst kısmında çok ağrı hissettim. Ağrıdan dolayı pişman oldum ve alçıyı sabit tutmanın önemini bir kez daha anladım.

Siz alçılı ayağınızı oynattığınızda benzer bir ağrı hissettiniz mi? Ağrıyla başa çıkmak için ne gibi yöntemler uyguladınız? Deneyimlerinizi merak ediyorum?
Ayağım alçıdayken biraz oynattım ve üst kısmı çok ağrıdı. Siz alçılı ayağınızı oynattığınızda ağrı hissettiniz mi?
Cevapla