Aşk acısı mı, regl sancısı mı, diş ağrısı mı hadi bunda benden Diz ağrısı mı? 🥲

Aşk acısı mı, regl sancısı mı, diş ağrısı mı hadi bunda benden Diz ağrısı mı? 🥲

Kalbimde bir sorun var benim. Hani öyle çok ölümcül kesinlikle az ömrüm kaldı falan demek için demiyorum veya ilgi çekmek içinde demiyorum. Ama kalbimde duygusal olarak kötü hissettiğimde kalbim tekliyor. Yani zaten ritim bozukluğu olan birisiyim ve çok üzüldüğümde çok kötü olduğumda kalbim bazen gerçekten duruyor yani sallıyorum işte her saniye atıyor diyelim bazen bir duruyor 2-3 saniye falan sonrasında kalbime bir ağrı girip çalışmaya devam ediyor. Bu acı gerçekten kötü bir acı.
Genellikle stres, mutsuzluk ve aşırı kaygılı olduğum zamanlarda oluyor 😔
Kardeşimde de bundan biliyorum Allah ikinize de şifa verir inşallah. Şöyle düşün ne insanlar var her zaman şükretmek gerekir halimize
Mental problemler insanı daha kötü etkiler diyordum, bel ağrısı çekene kadar :)
Çok geçmiş olsun, umarım dizinde ciddi bir problem yoktur.
Tıbbi açıdan kalp ağrısı (fizyolojik anlamda) en tehlikelisidir çünkü hayati organla ilgilidir.
Ancak kişinin yaşadığı duygusal ya da fiziksel ağrı subjektiftir. Herkesin ağrı eşiği farklıdır.
Diz ağrın ciddi görünüyorsa, ihmal etme ve bir ortopedi uzmanına görünmeni öneririm.
Geçmiş olsun 🙌
Teşekkür ederim:) dün gitmiştim doktora
Cevap
9Cevap
Aww geçmiş olsun.🙏 Benim en nefret ettiğim ağrı baş ağrısıdır
Teşekkürler:))
Rica ederim 💞
Biraz daha tercüme edeyim. Duygusal bunalım daha kötüdür. İnsana olmayacak şeyler yaptırır.
regl sancısının yanında aşk acısı halt etmiş ya
sen iyisinden bi diş ağrısı çek kanka ondan sonra görürüm ben senin aşk acını falan :D
'Acıyan gözlerim mi, yoksa ruhum mu? Evet, kesinlikle gözlerim.' - Sid :)
Fiziksel ağrı daha kötü geçmiş olsun
Teşekkürler 🙏
Hepsine dayanıklıyız çok şükür. Geçmiş olsun.
Teşekkürler 🙏
Ağrın nerdeyse canın ordadır
* yapanların verdiği ağrı
Ağrının iyisi yok hepsi kötüdür
Fiziksel ağrıya çare var, kalp ağrısına yok
Benim canım tatlı fiziksel ağrı daha kötü
Gerçek kalp ağrısı bence
Diş ağrısı diyorum kfkf
Menisküs ameliyatı falan mi
Yok dün bir kaza geçirdim de
Diş ağrısı
Hiçbiri, ruhsal ağrı her zaman ağırdır
Geçmiş olsun.
Kalp ağrısı daha hayâti
Teşekkürler
Geçmiş olsun 😕
Teşekkür ederim:))
Diş ağrısı
Fiziksel ağrı
kalp ağrısı
Geçmiş olsun. Sünnet acısı en kötüsü
Fiziksel ağrılar
Yani dis
Geçmiş olsun 💐
Teşekkür ederim
Ruhsal Ağrı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?