Güncellemeler
+1 yıl
Hangisi daha cok can yakar?
(Normal) doğum mu, kürtaj mı?
Anne ve bebeğin sağlık durumu kötü değil ve 18 günlük.
Selam gadası 🙃
Normal doğumda acı illa ki olur. Ama kürtaj narkoz verilip yapılıyor. O zaman insan bir şey hissetmiyor.
Cevap
3Cevap
Ne alaka anlamadim ben? Zaten dogmamismi bebek
Hayır daha doğmadı.
İkisinide denemedim henüz 😂
Kürtaj ı sonra gördüm yorumumu silemiyorum ve şu an bu soruya yorum yaptığım için mutsuz hissettim kendimi.
Tabi ki doğum daha fazla can yakar.
Valla hiç doğurmadım bilmiyorum
Doğum
Normal dogum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?