13 yaşından beri bel fıtığıyla yaşıyorum, iyileşen var mı?

“13 yaşından beri bel fıtığıyla uğraşıyorum, şu an 18 yaşındayım. YKS sonucum istediğim gibi gelmediği için mezuna kaldım ama uzun süre masa başında oturmak, stres ve moral bozukluğu bel fıtığımı daha da kötüleştirdi. Artık bazen yürüyemediğim bile oluyor. Doktorlar ameliyatlık olduğumu ama yaşım küçük diye ertelediklerini söylediler. Fizik tedavi, egzersiz, dikkatli oturuş falan deniyorum ama kesin çözüm değilmiş. Hayatımı ciddi şekilde etkiliyor ve kimse tam olarak anlamıyor gibi hissediyorum. Benim gibi genç yaşta bel fıtığı yaşayıp iyileşen var mı? Biraz konuşmak, dertleşmek istiyorum çünkü bazen çok çaresiz hissediyorum.”

13 yaşından beri bel fıtığıyla yaşıyorum, iyileşen var mı?
Cevapla