Bir türlü iyileşemiyorum, iki kez doktora gittim geçmiyor, salgın diyorlar. Benim gibi olan var mı? Nasıl iyileştiniz?

Hasta olunca hemen doktora gittim 2 dk muayene etti, üşütmüşsün dedi ilaç yazdı, 5 gün kullandım, iyileşmek yerine grip de oldum, tekrar doktora gittim bu kez daha detaylı baktı ilaçları yazdı, serum takdırdı, o gün uyudum sonra uykusuz gecelere devam, öksürmekten ciğerlerim söküldü, geçmiyor atlatan var mı?

Bir türlü iyileşemiyorum, iki kez doktora gittim geçmiyor, salgın diyorlar. Benim gibi olan var mı? Nasıl iyileştiniz?
Cevapla