Depresifim diyeceklerinize ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?

Gündüzüm gecem karıştı birileriyle otururken yalandan gülümsemekten çok sıkıldım ağlamak istiyorum ama güçlü görünmekten çok sıkıldım ailem sorunum yok zannediyor ama içim kan ağlıyor fikirlerim düşüncelerimde hep yalnızım yirtina yirtina ağlamak istiyorum ama geçmeyecek bu sıkıntı tek öğün besleniyorum günlük içtiğim sigaralarim arttı uyuyamıyorum uyanamiyorum yorgunum hayattan keyif almıyorum herkesi düşmanım gibi görüyorum sürekli bı yanlış yaptıklarını düşünüyorum arkadaşlar kafayı yemek üzereyim belkide yedim onu bile bilmiyorum böyle bı kaç gün komada kalıp hiç bişe düşünmek istemiyorum bıktım detay detay her şeyi düşünmekten ortamda sanki hep gözler üstümde havalı görünmek bile bana zor geliyor oturup rezil olmak istiyorum ortalığı dağıtmak istiyorum konuşurken ne konustugumu bilmiyorum sanki gerçek değilmiş gibi karsimdakine kem kum yapıyorum ben bile düşünüyorum ne diyorum diye off kafayı yedim galiba
Depresifim diyeceklerinize ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?
Cevapla