Bende 4 yildır disosyatif bozukluk ve major depresyon var kendimi oldurecek boyuta geldim ne yapiyim?

Hayattan hiç zevk almiyorum sanki dünya basıma yikilmiş çok mutsuzum 3 yildir böyle annemin umrunda değilim 10 dk bile beni dinlemez ztn
Bende 4 yildır disosyatif bozukluk ve major depresyon var kendimi oldurecek boyuta geldim ne yapiyim?
Cevapla