4 senedir depresyondayım, çıkış yolu bulamıyorum. Ne yapacağım?

Etrafımda bi tane dahi dertleşecek arkadaşim yok şu hayatta beni anlayan kimse olmadı sanırım çözüm yolu bir arkadaş ama ailem dershaneye dahi göndermiyor bu şekil sosyal yaşantım olmaz:/
Güncellemeler
+1 yıl
AGLICAM BU SORULARA NIYE GÖRÜŞ GELMIYO ILLA KIZ HESABI MI AÇAYIM
4 senedir depresyondayım, çıkış yolu bulamıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla