Sonuna kadar okursanız bana bir yol gösterirseniz çok mutlu olurum?

Pandemi döneminde annemle babam ayrıldı ve ben iyice içime kapandım dışarı çıkmadım intihar ettim psikiyatriye gittim ilaca başladım o dönemlerde biriyle tanıştım şu an 4 yıllık ilişkimiz var ilacı onunla tanıştıktan sonra bırakmıştım sonra yine aynı intihar düşünceleri geldiği için insan içinde kasılıp gerildiğim için tekrar psikiyatriye gittim ilaç verdi kaygı bozukluğu vs dedi. erkek arkadaşım yine bazı sebeplerden dolayı ayrılmak istediğini söyledi olmuyo dedi ben hatalıydım ve benim sanki aklım durdu o an o olmazsa ben napıcam dedim yine intihara kalkıştımpsikiyatrinin verdiği ilaçları içtim o sırada erkek arkadaşımla konuşuyoduk ona söyledim yaptığımı anneni arıcam dedi ağlamaklı konuitu neden yapıyosun ded neyse işte midemi yıkadılar ve arada gerçekten yaşadığım kötü olaylarda sürekli intihar kendime zarar berme düşünces geliyo sürekli ağlama isteği insablarla konuşurken ellerim terliyo falan böyle psikiyatriye başlıyom sonra onun verdiği ilaçlarla intihara kalkışıyom ben napıcam nasıl aşıcam ne yapmam lazım

Sonuna kadar okursanız bana bir yol gösterirseniz çok mutlu olurum?
Cevapla