Sağlıklı olduğunu duymuştum. Hafif ve sağlıklı beslenmeye çalıştığım için ilgimi çekti Yapanlar var mı? Faydasını gören bilen duyanlar aydınlatsın!!!!! 😅

Sağlıklı olduğunu duymuştum. Hafif ve sağlıklı beslenmeye çalıştığım için ilgimi çekti Yapanlar var mı? Faydasını gören bilen duyanlar aydınlatsın!!!!! 😅

Hahaha ben bunu hep yapıyorum ama bir türlü kilo veremedim. Sanırım geç kalktığım için. Saat 13:00’da kalkıyorum. 14:00’ da geç kahvaltı yapıyorum. Akşam yemeği yemiyorum onun yerine atıştırmalık yiyorum. Faydaları Enerjiyi artırıyor, şişkinliği azaltıyor, kilo vermeyi kolaylaştırıyor. Ama herkeste aynı etkiyi yapmayabilir, vücut farklı tepki verebilir.
hmm atıştırmalıklar mesela abur cubur mu :D belki kilo için onunda etkisi olmuş olabilir
Aralıklı orucu sık sık yapıyorum ve genellikle 16-18 saat civarı yapıyorum. Kilo sorunum yok ama yeme içmeyi dengelemede yardımcı oluyor. Ve hazım süresi rahat olduğundan bir çok ağrı ve rahatsızlığada iyi geliyor. Ne zamanki aralıklı orucu bir kaç gün bıraksam hemen olumsuz etki görüyorum..
aynen bende tam bundan dolayı yapmayı düşünüyorum. peki haftada bir kaç gün mü yapmalı yoksa sürekli mi
Ben çok uzun bir müddet her gün yaptım ve gerçek anlamda faidesini gördüm. Ama artık hafta sonları iki gün mola veriyorum. Bu şekilde de faidesini görüyorum.
teşekkürler bu hafta bir denicem 16 saat yapmak gibi
Cevap
12Cevap
Hayır ben yapmadım. çok uzun saatler aç kalmak faydalı değil aslında ölü hücreleri bu şekilde temizleniyor diye duymuştum. yani uzun saatler aç beklemek vücudu toksinlerden arındırıyor ve bağışıklığı iyileştiriyormuş. ama yine de benim tavsiyem düşük kalorili sağlıklı bir diyet listesi yapmak. bu şekilde hem kilo verilir hem de sağlıklı beslenilmiş olunur.
tabi amaca göre de değişir bu durum. kas yapmak mı kilo vermek mi yoksa sağlıkla ilgili sorunlardan dolayı mı yapılır değişir.
Merhaba, @ilginfulyaa 🎀 aralıklı oruç diyeti yapan biri olarak, açlığı dengede tutmak, metabolizmayı hızlandırmak, kilo dengesini korumak açısından çok faydalarını gördüm. Ancak aralıklı oruç diyetini sporla taçlandırmalısın. Öte yandan disiplin irade çok önemli. 21 kilo vermiş biri olarak söylüyorum. İnanırsak her şey mümkün! 🌟
Bir diyete başlamadan önce mutlaka bünyenin uygun olması gerekir bunun için kan tahlili yapılır ve ondan sonra diyetisyen tarafından uygun görülen diyet listesi uygulanır diyet genellikle en fazla 3 ay önerilir. Ayrıca kafaya göre yapılan diyetler istenmeyen sonuçlara ve bazı organlarda hasara neden olabilir bu yüzden en iyisi bir diyetisyen kontrolünde yapılan diyettir
Kilo verme amacıyla değil rutin beslenme düzenimle neredeyse aynı olduğunu fark edince yapmaya başladım. Faydalarını herhangi bir arama motorunda bulabilirsin zaten burada anlatmama gerek yok ama en basitinden şunu söyleyebilirim kan şekerim artık daha dengeli
aynen bende kilo vermek için düzensiz yiyorum ama bir düzenim olsun bari sağlıklı yiyeyim. kan şekerim benimde dengesiz beslenme çok etkiliyor onu da düzeltmek istiyorum
Merhaba Adminiçem,
Oruç faydalı sağlıklı da detaylarını bilmiyorum! 😅
İyidir tutmak, tutulmak! 😅
Müsait olduğunda oldukça tutmak lazım! 😅
denicem bakalım
Allah kabul etsin 😅
Enerjiyi arttırıyor bedeni gençleştiriyor yağ yakımı için faydalı otofajiyi etkinleştiriyor beyin için faydalı güzel bir şey yani
otofaji neymiş diye googledan baktım :D 16 saatlik bir oruçta da işe yarar gibi
Istersen su da içme o zaman iltihap tarzı şeyleri de kurutuyor diye biliyorum hem otofaji daha da etkin olur bir araştır istersen. Kolay gelsin şimdiden
su içmeyi ihmal ediyorum hep zaten ama su içmemek sağlıksız olmaz mı
Yeme aralığın da içersin sürekli de uygulamazsin zaten
Genelde sağlığı çooook bozuk kişiler mecburen yapıyor diye biliyorum. ihtiyacınız yoksa uzun oruç diyetlerine gerek olduğunu düşünmüyorum.
Faydasını görenleri duydum. Ama çok zorun yoksa yediklerine dikkat etmen yeterli geliyor. Gerçekten bu kadar kasmaya ihtiyaç duymazsın.
Eskiden çok yapardım ben ama artık yapmıyorum çünkü şöyle daha çok yiyorum ve hiç hakim olamıyorum kendime ve kendime özel bir diyet uyguladım
Sırat Köprüsü'nden teleferikle geçme hakkı veriyorlar..
vayyy canına :D
Cillop gibi vücudum olduğu için ihtiyaç duymadım hiç
sadece zayıflamak için değil kii cilooop gibi ficicudunun sağlığını da korumak için de gerekiyor
hamur yeme. ekmek yeme. seker yeme. bol su ic. baligi etten daha fazla tuket.
Masadakiler çok sağlıklı görünüyor 😀
görsel temsili ben brokoli yiyorum :D
Yapamıyorjm ya 176 85 kilo :(
iyi bence kilon boyuna göre
Teşekkür ederim :))
Ölüm orucu duymuştum ben 🙄
ayy yok bu öyle bir şey değil :d belirli süre aç kalmak gibi
Vücudu arındırıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?