Koltuk altımda 2 3 yıldır kitle var ve ağrı yapıyor nasıl geçer?

Doktora gittim kıl kökü iltihabı dedi antibiyotik kullandım hala geçmedi sonra orayı kesti bıraktı kendisi akar diye hiç bir şey akmadı başka doktora gittim kalıtsal bir şey olabilir dedi ne olduğunu anlamadan kesilirmi burası dedi diğer doktora tepki gösterdi şu an sızlamaya başladı özellikle adet olduğum dönemde daha çok büyüdüğünü hissediyorum

Koltuk altımda 2 3 yıldır kitle var ve ağrı yapıyor nasıl geçer?
Cevapla