Mkt çatlağı (anl fissür) ameliyatı oldum 4 ay önce ama hala ağrım oluyor?

Hem yaparken ağrıyor hem yaptıktan sonra sabah yaptım diyelim akşama kdr ağrıyor. Ameliayttan önce de çok çektim bu ağrıyı artık yemin ederim biktim. Amleyat oldm iyi olcam diye beklerken pek de bi fark göremiyorum. Doktora ayriyeten 2 kere gittim ama sorun yok diyo cidden artık psikolojimi etkiliycek sosyal hayatımı etkileyen bi ağrı var 😖 ( x per yetmiyor bilen bilir ztn hastalığın adını)

Mkt çatlağı (anl fissür) ameliyatı oldum 4 ay önce ama hala ağrım oluyor?
Cevapla