Belimde büyük bir fıtık çıktı, ağrısı ne kadar zamana düzelir?

2 haftadır ciddi ağrı çekiyorum bas bas bağırıyorum, 3 ayrı doktora gittik belden kuyruk sokumuna doğru 1 tane baya büyük bir fitik varmış. Geçen yıl yoktu, yeni oluşmuş:(

İnanılmaz bir ağrısı var her gün 2 iğneyi karistirip yapıyorlar. 10 gün boyunca iğne olucam, eger duzelirse fizik tedaviye başlayacaklar ağrılı bir şekilde olmuyormus çünkü.

İnanın hiç geçmeyecek gibi bir ağrı ne oturabiliyorum ne yatabiliyprum ignelerle yaşıyorum. Ameliyat için yaşım çok genç (30) napicam bilmiyorum

Belimde büyük bir fıtık çıktı, ağrısı ne kadar zamana düzelir?
Cevapla