Ok ile işaretlediğim yere yürüyerek geldim toplu taşıma kullanmadan ve ayağımın altı acıyor. Acıması normal mi 😔?

Ok ile işaretlediğim yere yürüyerek geldim toplu taşıma kullanmadan ve ayağımın altı acıyor. Acıması normal mi 😔?

Bayağı ağrıyor şu an ya

Ok ile işaretlediğim yere yürüyerek geldim toplu taşıma kullanmadan ve ayağımın altı acıyor. Acıması normal mi 😔?
Cevapla