Güncellemeler
+1 yıl
Kaş yazmış telefon bacak baldır kası olacaktı arkadaşlar
Evet küçük grade 1 seviyesinde bir kas yırtığı geçiren var mı ya da ne iyi gelir , ne kadar sürede düzeldi yardımcı olabilir misiniz teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İyileşir elbette bildiğim 4-6 ay arası fakat tekrarı olma olasılığı çok yüksek yani spor için soruyorsan eğer işin zor. Mide fıtığı çıktı bende aşırı ağır kaldırmaktan felan yani mecburen barbell squatı bırakmak zorunda kaldım dikkat etmek gerekiyor sakatlık kötü
Yok spor yapmıyorum ani bir hareket sonrası oluştu normal iş ev ev iş yapan biriyim yürüyüş dışında spor da yapmam ama birkaç sene sonra spor yapmasam sıkıntı olmaz sanırım değil mi yani tekrarlamaz dimi spor yapmadığım sürece
Vallahi bu senin dediğin gibi olması biraz zor normal ev işleri yaparak kasılması zor ama imkansız değil bence yaptığın hareketlere biraz dikkat etmen gerekiyor haricinde bir şey olmaz
Evet doktorda öyle dedi çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için
Rica ederim geçmiş olsun
Grade 1 yaklaşık 6 ayda düzelir tabi o bölgeyi zorlamayın antreman vs yapıyorsanız bandaj ve kas gevşetici kreml sürdükten 1 saat sonra yapın
Bilgiler için çok teşekkür ederim fizik tedavi ye ihtiyaç var mıdır 1 ay oldu ve daha yeni yeni topallayarak yürümeye başladım tam olarak ne zaman yürüyebilirim sizce
Mr sonucu var mı bana atin
Çekme yapar biraz bir ay sonra daha iyi hale gelir fizik tedavi evde kendiniz yapabilirsiniz zaten hurodoid krem illaki vermislerdir onun yanına muscofelx kas gevşetici ve ağrı için dolgit ya da diclomek kullanın süreç boyunca
Emar da her şey normal sadece gastrocinemuis kasında grade 1 strain kas yırtığı çıktı onun dışında başka bir şey çıkmadı her şey normal onun dışında küçük bi yırtık dedi doktor 2 aya iyileşirsin dedi hareketler verdi ağrı kesici krem verdi başkada bir şey vermedi sadece esneme hareketleri verdi haftaya tekrar emar çekilecek işte geçer değil mi tamamen şu an daha yeni yeni çok yavaş yürüyebiliyorum tam 1 ay oldu işte bilgiler için çok çok teşekkür ederim bu arada🙏
Bide yavaş yavaş da olsa yürüyebilirim deilmi artık 3 hafta tam istirahat yaptım bu hafta işe başladım tam 1 ay oldu gün içinde çok hareket etmemeye çalışıyorum ama tabiki de yavaş yavaş da olsa yürüyorum işyerinde evde falan yani ama yavaş yavaş yürüyorum eskisi gibi değilim tam iyileşirsin dedi doktor ama nedense 1 ayda yavaş yavaş yürüyebildim anca
Evet benim dediğim gibi doktorda size bilgi vermiş eski bir sporcu olduğum icin bu tür sakatlıkları yaşadım hatta hobi olarak devam hala devam ediyorum bende bir ayn önce menisküs yırtığı yaşadım evde kendim uyguluyorum geçmiş olsun rica ederim
Bu arada ultrason a girdi. Pıhtı ya da hematom gibi bir kan oluşumu olmamış sadece küçük yırtık dediler gastrocinemius ta
Yani tamamen geçer ama değil mi sporcular daha iyi bilirler
Sizede çok geçmiş olsun
Geçer ama 1 yıl boyunca zorlama ikinci kez olursa bu sefer iyileşmesi zor olur çok teşekkür ederim
Aynen öyle yapcam çok teşekkür ederim iyi günler
Rica ederim geçmiş olsun sağlıklı günler dilerim