Şekersiz diye satılan ürünlerin içinde yapay tatlandırıcı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şekerden daha da zararlı şeyi, sağlıklı diye bize yutturuyorlar veya size. Sahtekar firmaları geçtim, sağlık sektöründe şeker hastalarına doktorlar verdi o tatlandırıcıları. Belki de hâlâ devam ediyorlar buna.

Şekersiz diye satılan ürünlerin içinde yapay tatlandırıcı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla