Aldığınız ürünlerin besin değerlerine mutlaka bakın bu şekilde alışveriş yapın.


Şeker miktarı fazla olam ürünleri bilirim. Şekerle, unlu mamullerle pek aram olduğu söylenemez! Daha çok doğal besleniyorum. Tatlı krizine de girmiyorum 😅 sanırım bu konuda şanslıyım...
Cevap
3Cevap
Elbette. Şeker tüketmediğim için tıpkı zararlı gluten ürünlerini almamak gibi.
Alışverişinde* bitişik yazılıyor. Ufak bir edit yapayım dedim soruya döneyim özen göstermem.
Direk şekerli ürünlere saldırıyorum
Şekeri bırakınca özellikle tercih ediyorum.
Aldığım ürünlerin tadının güzel olmasına özen gösteriyorum.
Bakmadan alırım vallahi
Şekerli ürünler almaya özen gösteririm daha çok 😂😂
Ne kadar dikkat etsem de hepsinde şeker var maalesef
Vallaha ne alsak zaten zararlı şeker kim ki
Elimden geldikçe evet
Göstermem
Pek önemsemem
Hayır
Bakmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?